Cum pot comanda?
Este foarte simplu să comanzi la Mariuta. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul »Cumpara Acum«.
Apoi trebuie să parcurgi apoi cei trei pași al procesului de comandă (Adresă - Metodă de plată - Confirmare), după care poți finaliza comanda.
După ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe lângă articolele cumpărate, aceasta conține și adresa de facturare și de livrare, precum și metoda de plată selectată. Dacă ai întrebări, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.
Anulările sunt posibile La Mariuta în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată.
Da, suna la numarul 0732 165 350 si te vom ajuta in legatura cu plasarea unei comenzi.
Nu, nu trebuie să ai un cont de client.
Nicio problemă. Există încă șanse bune să poți comanda produsul dorit. Nu îți putem oferi informații exacte despre momentul în care un produs devine din nou disponibil sau dacă va mai fi disponibil. Dar, îți putem trimite o înștiințare de îndată ce produsul apare iar pe site.
Poți alege dintre următoarele metode de plată: Card Visa, MasterCard și plata ramburs.
Codul de securitate al cardului se găsește pe spatele cardului.
Odată cu procesul de plată, articolele cumpărate de tine se rezervă. Cardul tău de credit va fi debitat cu valoarea totală a articolelor livrate doar în momentul expedierii acestora.
din păcate, în acest moment nu este disponibilă opțiunea »Plată în rate«.
În cazul în care plata cu cartea de credit nu este posibilă, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, erori de introducere, valabilitatea cardului, lipsa verificării etc. Dar îți punem la dispoziție următoarele metode de plată alternative: Plata ramburs.
Va rugam sa ne contactati accesand " Contacteaza-ne" intr-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema.
Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 34/2014.
Dacă ai primit un produs de la Mariuta și lipsesc produse , te rugăm să parcurgi următorii pași:
-Confirmă Produsele pe care trebuia sa le primesti
-Dacă ai parcurs pașii de mai sus, însă fără rezultat, te încurajăm să ne contactezi accesand "Contacteaza-ne" si spune-ne despre incidenta împreună cu detaliile specifice situației tale.